Beställningar anpassade efter din vardag och ditt företag
En bra lösning handlar inte bara om rätt produkter och rätt pris. En bra lösning handlar också om samarbetet i vardagen, som måste gå så smidigt som möjligt.
Många användare och avdelningar?
Är du ett stort företag med många anställda som har kontakt med din leverantör? I vår webbshop kan vi hantera många användare och många avdelningar på ett konto. Användare får tillgång till samma konto och drar därmed nytta av vanliga checklistor, prisavtal och du samlar alla dina köp tydligt på ett konto.
Öppettider? Webbshopen är aldrig stängd
I vår webbshop kan du beställa när det passar dig och var det passar dig. Hitta den produkt som förbättrar ditt företag eller löser dina behov när du har tid.
Beställ enkelt via streckkoder
Vår skannerlösning gör det enkelt, snabbt och säkert att beställa det du behöver för dina nuvarande behov. Skannerlösningen har utgångspunkt i vår webbshop genom vilken ordern utförs. På så sätt har du också möjlighet att enkelt lägga till extra produkter i din beställning som ligger utanför den normala löpande förbrukningen. Det kan till exempel vara utrustning och maskiner.
Enkel lagerhantering
Identifiera dina idealiska lagervärden och håll koll på dem när du beställer. Det gör det enkelt för alla att beställa.
Checklistor som gynnar alla
Skapa enkelt en eller flera att-göra-listor enligt dina behov. Det kan vara uppdelning efter omfattning eller avdelning. Checklistorna hjälper dig i vardagen men även eventuella kollegor. Skapade att-göra-listor är automatiskt tillgängliga för alla användare som har åtkomst till samma konto.
Hantera dina leveransadresser
Behöver du ändra data? I butiken kan du själv enkelt och snabbt skapa eller ändra leveransadresser själv.
Beställ från alla enheter
Beställ från den enhet du föredrar. Alla funktioner kring vanligt löpande beställningar är tillgängliga på alla enheter.